Професійний ремонт каталізатора в СТО "Glushnik Service"

Зіткнувшись з несправностями вихлопної системи, в першу чергу, необхідно зробити діагностику каталізатора. Несправний каталізатор (фільтр сажа) впливає на якість роботи двигуна, знижуючи його експлуатаційні характеристики.
Ми пропонуємо професійний ремонт каталізатора. Досвідчені майстри нашого СТО проведуть діагностику каталітичного нейтралізатора, оцінять його стан і при необхідності відновлять роботу системи шляхом заміни або ремонту деталі. Виконуємо повний комплекс послуг. Встановлюємо полум’ягасник, каталітичний емулятор заднього датчика кисню. Налаштовуємо ПО ЕБУ вихлопної системи під екологічні стандарти Євро-2.

Як зрозуміти, що потрібно видалення або заміна каталізатора?

Зверніть увагу на симптоми:

  • Зниження потужності двигуна.
  • Двигун не заводиться.
  • Перепади потужності або роботи двигуна.
  • Перевищення витрат пального.
  • Запах вихлопних газів або гару в салоні.
  • Звук під днищем авто.

Причинами поломки каталізатора стає нагар і низькоякісне паливо. Також на деталь впливають коливання температури, механічні удари, надмірні перегріви. При правильній експлуатації автомобіля і використанні якісного пального каталізатор може вийти з ладу через природний знос. В середньому, термін експлуатації становить 80-150 тисяч кілометрів пробігу.

Про СТО Глушник Сервіс

  • Понад 10 років безперервної роботи
  • Тільки досвідчені майстри
  • Професійне обладнання
  • Гарантія на всі види послуг
  • Вузькоспеціалізоване СТО
  • Зручне розташування: 10-15 хвилин з будь-якої точки Солом'янського району, Борщагівки

Як виглядає наш сервіс

Ціни на заміну і видалення каталізатора

Перелік послуг (у вартість не входить ціна на запчастини і матеріали, що використовуються)

Вартість, грн

Видалення каталізатора від 900
Діагностика каталізатора від 400
Заміна каталізатора від 4500
Заміна та ремонт глушника від 400
Заміна та ремонт резонатора від 350
Заміна гофри від 750
Установка стронгера від 700
Тюнінг вихлопної системи від 600
Зварювальні роботи від 300
Видалення сажового фільтру від 900
Гнуття труб від 350
Установка запчастин клієнта від 350

Відгуки наших клієнтів

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Антон Каплунов 06 вересня 2021, 15:05

Встановив каталізатор. Роботу зробили чисто. Привіз свій, взагалі без питань взяли і поставили. Не було відчуття, що впарюють своє, хоча я був готовий дати відсіч))) Просто запитали деталь моя або буду купувати на месте.Сказал що моя і встановили за кілька сотень гривень. Все чудово! Дякую.

Іван Мірошник 13 серпня 2021, 18:30

Професійний підхід, грамотні і доброзичливі співробітники. Була спочатку перевірка каталізатора, потім вирішив видалити його, тепер мою машину не впізнати. Дуже задоволений, всім рекомендую.

Кирило Шорохов 07 липня 2021, 10:00

Ауді А6 прибирав каталізатор + хлопці допомогли по "вихлопним" роботам, минулий власник авто накоїв незрозуміле, аж страшно стало. Але тут дійсно допомагають, працюють по совісті, радять більш вигідні варіанти. Мені сподобався автосервіс, при необхідності приїду знову.

    • E-mail:
    • Працюємо: 9:15 до 18:00 ПН-ПТ, 9:00 до 17:00 СБ, Вихідний - НД
  • Адреса: вул. Академіка Каблукова, 24, Київ, 03065
    • Слідкуйте за нами
      у соц. мережах:
Записатися або отримати консультацію
Ми передзвонимо якомога швидше

Поширені запитання

  • Теоретично, це можливо, якщо не турбуєтеся про правильність виконання всіх дій. Але краще подібні роботи проводити в СТО, де спочатку проведуть діагностику системи, виявлять проблеми і підберуть оптимальний варіант ремонту.

  • Вартість залежить від виду ремонту, об'єму двигуна і виду самого каталізатора. Точна ціна ремонту каталізатора буде озвучена майстром після діагностики.

  • Ми працюємо з усіма марками легкових автомобілів незалежно від їх віку та конструктивних особливостей.

  • Діагностика виконується в кілька етапів: зчитування кодів помилок сканером, діагностика каталізатора на протитиск, візуальний огляд ендоскопом.

Що таке нейтралізатор і навіщо він потрібний

Каталітичний нейтралізатор, він каталізатор - одна з важливих деталей вихлопної системи транспортного засобу. Деталь пропускає крізь себе вихлопні гази, очищаючи їх від небезпечних для здоров'я та навколишньої природи шкідливих та небезпечних газових сполук. Тим самим за рахунок каталізатора знижується небезпека випускних газів. Цей елемент вихлопної системи сприятливо впливає на двигун, подовжуючи термін його експлуатації; за його допомогою економиться витрата палива.
Конструкція нейтралізатора є досить простою. Являє собою цільний металевий корпус, всередині якого встановлюються "стільники" - пластина з мікроканалами. Стільники покриваються золотом, платиною, паладієм або іншими матеріалами, що вступають у хімічну реакцію з газами, очищаючи їх. Користь деталі є очевидною. Однак є і недолік - необхідність постійного контролю стану каталізатора і його заміна при необхідності.

Варіанти ремонту каталізатора в СТО

  1. Установка оригінального каталітичного нейтралізатора. Недешевий варіант. Вартість роботи, в середньому 1000 у.о. за одну одиницю. Якщо в авто встановлений мотор від 2-х літрів, потрібно ставити не менше 2-х каталізаторів.
  2. Установка стільникового елемента. Каталізатор - цілісна конструкція, що складається з розподільника і труби. Під час експлуатації лише частина системи зношується, тому повністю міняти її немає сенсу. Найчастіше ремонту вимагає стільниковий елемент, який можна замінити шляхом уварювання деталі у
    встановлену конструкцію. Вартість залежить від матеріалу стільникового елемента і об'єму двигуна.
  3. Видалення каталізатора, установка стронгера полум’ягасника. Найбільш економний варіант ремонту. Передбачає демонтаж каталізатора, а замість нього установку стронгера полум’ягасника.

Чому світиться CHECK?

При поломці каталізатора або його сильному забрудненні спрацьовує датчик лямбда-зонда, говорить про проблему, яку підхоплює бортовий комп'ютер автомобіля. Він виводить помилку на екран, даючи зрозуміти водієві, що є поломка, а автомобіль автоматично переводить в аварійний режим.
Однак не завжди CHECK може говорити про явну поломку. Нерідко помилка висвічується через те, що робота каталізатора відповідає встановленим нормам випускного викиду. Якщо встановлене програмне забезпечення підтримує лише Євро-4, система не зможе коректно працювати з деталлю нижче цього рівня. Тут потрібно або перепрошувати програмне забезпечення або не встановлювати нейтралізатор.

Якщо все-таки є поломка, яка стала причиною повідомлення на моніторі бортового комп'ютера, то можуть супроводжувати такі симптоми:

  • Зниження потужності двигуна.
  • Відчутні, значні коливання роботи двигуна.
  • Автомобіль не заводиться.
  • Помітне збільшення витрати пального.
  • Зміна запаху вихлопу. Запах горілого у салоні транспортного засобу.
  • Під час їзди в області днища чути брязкіт, тарахтіння.

У такому разі слід звернутися до майстра, який після діагностики системи скаже, що потрібно зробити. Це може бути відновлення або встановлення нового.

Чому нейтралізатор не працює

Найчастіше причиною відмови стає утворення нагару на стільниках або використання низькоякісного палива. Також нейтралізатор “погано почуватиметься” через різкий перепад температури, критичні перегріви, механічні пошкодження або удари. Каталітичний нейтралізатор швидко вийде з ладу при частому ході двигуна вхолосту.
З будь-яких питань, пов'язаних із заміною, звертайтесь до нашого СТО. Майстер оцінить реальний стан деталі та запропонує оптимальний варіант ремонтних послуг. Запропонуємо спектр послуг за доступними цінами.